co jeść żeby schudnąć

Co jeść żeby schudnąć? + Jak nie przytyć przez święta?

Co jeść żeby schudnąć? Jak nie przytyć podczas świąt? Szybki sposób na odchudzanie.

Zacznijmy od tego, że żeby schudnąć nie wystarczy wiedzieć, czego nie jeść
warto wiedzieć też, co jeść żeby schudnąć, to zdecydowanie ułatwia sprawę,
bo skupiamy się na pozytywnej stronie (jedzeniu) a nie na negatywnej (nie jedzeniu).

Podstawowe zasady pomagające chudnąć

  1. Unikaj słodkich i gazowanych napojów
    Są to jedne z najbardziej tuczących produktów ich unikanie
    może pomóc Ci schudnąć
  2. Pij wodę!
    Jak wykazały badania woda wypita pół godziny przed posiłkiem
    zwiększa szanse na stratę zbędnych kilogramów o 44% w ciągu 3 miesięcy.
  3. Jedz produkty zawierające błonnik
    Błonnik pomaga redukować tłuszcze, szczególnie w okolicach brzucha.
  4. Jedz jak najmniej przetworzone jedzenie
    Nie ma co ukrywać, że przetworzone produkty zawierają mnóstwo szkodliwych substancji
    i naprawdę sporą dawkę kalorii.
  5. Jedz powoli
    Powolne jedzenie sprawia, że czujesz się bardziej najedzony. Zbyt szybkie jedzenie
    z czasem wpływa na jedzenie zbyt dużej ilości pokarmów a co za tym idzie tycie.
co-jesc-zeby-schudnac
Polecam przepis na krem czekoladowy bez cukru, może się przydać do zdobienia pierniczków

Co jeść żeby schudnąć?

  • Warzywa kapustne
    Do warzyw kapustnych możemy zaliczyć:  brokuły, kalafior, kapustę i brukselkę.
    Podobnie jak większość warzyw są one bogate w błonnik, co więcej zawierają też
    całkiem sporą dawkę białka w porównaniu do większości warzyw.
    Oprócz tego są super zdrowe i mają działanie antynowotworowe.
  • Niektóre warzywa i nasiona strączkowe
    Tymi, które pomagają w utracie wagi są przede wszystkim soczewica i czarna fasola.
    Zawierają dużo białka i błonnika czyli to co prowadzi do sytości.
  • Zupy
    Produkty, które zawierają dużą ilość wody jak owoce czy warzywa
    powodują większe uczucie sytości. Ale można też dodać wodę do posiłku
    by uzyskać dokładnie taki sam efekt. Badania wykazują, że zdarza się, iż ludzie
    jedzący dokładnie to samo danie ale nie jako stały posiłek lecz jako zupę
    po zjedzeniu mniejszej ilości kalorii czują się bardziej syci, niż w przypadku zjedzenia
    posiłku bez dodatku wody.
  • Bio ocet jabłkowy
    Pomaga kontrolować poziom cukru we krwi i hamuje apetyt.
    Jeżeli zależy nam na utracie wagi warto wypijać codziennie szklankę
    wody z dodatkiem dwóch łyżek octu jabłkowego bio.
  • Olej kokosowy
    Nie chodzi tu oczywiście o dodawanie go do potraw
    do których w normalnych okolicznościach nie dodalibyśmy
    tłuszczu, ale o zastąpienie tego, którego aktualnie używamy
    właśnie olejem kokosowym. Ma on wysoką zawartość kwasów tłuszczowych,
    które zwiększają uczucie sytości a także zwiększają ilość spalanych kalorii.
    Dodatkowo istnieją badania, które wykazują, iż spożywanie oleju kokosowego
    przyczyniło się zarówno u kobiet jak i u mężczyzn do zmniejszenia ilości tłuszczu z brzucha.

Jak nie przytyć podczas świąt?

  1. Nie odmawiaj sobie wszystkiego, bo to naprawdę nie ma sensu. Są święta
    i robienie sobie pod górkę w tym czasie szybko zniechęci Cię do dalszego odchudzania.
  2. Pij wodę. Pomiędzy posiłkami postaw na wodę z cytryną.
  3. Rób przerwy w jedzeniu. Święta świętami, ale czas na strawienie posiłków też musi być.
    Ustal że jesz śniadanie obiad i kolację, ale między nimi zafunduj sobie mini post.
  4. Ruszaj się, nie chodzi tu o ciężkie treningi tylko o zwykły spacer, może całą rodziną?
    W końcu święta to czas spędzany razem a spacer z pewnością nikomu nie zaszkodzi.
  5. Spokojnie, nerwy sprzyjają objadaniu się i wielu chorobą. Dlatego wyluzuj,
    na wszystko jest czas i nie wszystko musi być idealne, jest dobrze.

„Czasem wystarczy tylko zmienić sposób myślenia a wszystko inne zmieni się samo”

Źródła: 1  2 3

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *